mandag 16. mars 2009

Pysj






Dattera mi er i ferd med å vokse ut av alle pysjene i str 86, og trengte derfor en ny. Helst en med føtter da ho vanligvis sover mer oppå enn under dyna, uavhengig av hva gradestokken viser.


Jeg hadde et velourstoff fra Stoff og stil som jeg ikke hadde noen god plan for før jeg skulle lage en pysj- perfekt til pysj og jenta mi er allerede veldig glad i den - velger selv denne.
Mønsteret er tilpasset fra "Børnetøy du selv kan sy" og ribben i hals og ermer er fra min sommertopp som både var litt liten og solbleket.
Stoffet hadde en liten skade, sikkert derfor jeg hadde fått det litt rimeligere. Det var derfor litt skjevt. Jeg sleit for å prøve å få stripene bak til å møtes helt, uten å få det helt på millimeteren. Men hvem bryr seg vel om det når man sover.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.